tiistai 9. marraskuuta 2010

Asiakas on oikeassa, siispä palvellaan häntä

Universitatis Ouluensis on työntämässä maailmaan uuden tohtorin. Ensio Saarenpäällä on tosi mielenkiintoinen ja ennenkaikkea ajankohtainen väitöksen aihe "Rakentamisen hyvä laatu - rakentamisen hyvän laadun toteutuminen Suomen rakentamismääräyksissä".

Johtopäätös: Suomen rakentamismääräyksiä noudattamalla ei enää päästä "hyvään laatuun", sillä laadukkaan toiminnan keskeinen periaate ja ohjaava tekijä on nykypäivänä asiakassuuntautuneisuus. Asiakkaan parhaaksi toimiminen punaisena lankana. Rakentamismääräysten määritelmä laadusta osoittautuu kapeaksi.

Väitös on luettavissa täältä:
http://herkules.oulu.fi/isbn9789514263255/isbn9789514263255.pdf

Ei kommentteja:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...